کتاب رياضي چهارم ابتدایی انتشارات كلاغ سپید
نوشته شده توسط : شفق

کتاب رياضي چهارم ابتدایی انتشارات كلاغ سپید 

 رياضي چهارم كلاغ سپید

کتاب رياضي چهارم كلاغ سپید کتاب رياضي چهارم كلاغ سپید کتاب رياضي چهارم ابتدایی انتشارات كلاغ سپید رياضي چهارم كلاغ سپید

 نظام جدید  درس ریاضی کاربردی کردن ریاضیات در زندگی روزمره است تا افراد بتوانند در برخورد با مسائل به طور منطقی استدلال نموده و با تجزیه و تیل صحیح درمورد  آنها تصمیم‌بگیری کنند.  رياضي چهارم كلاغ سپید با توجه به رویکرد ذکر شده تألیف شده است.این  شامل  روان درس می‌باشد که درکنار  معلم می‌تواند در سرعت بخشیدن به فرآیند یاددهی نقش مؤثری داشته باشد. همچنین تمریناتی را دربردارد که می‌تواند برای درک و  بهتر مطالب به دانش‌آموزان کمک کند. در پایان هر فصل سؤالاتی باعنوان (()) به منظور مرور آموخته‌های آن فصل آورده شده است. همچنین ‌های نوبت اول و پایانی برای  دوره‌ای آموخته‌های دانش‌آموزان طراحی شده است . در انتهای  تصویر نقاله و گونیا و تصویر گسترده یک تاس آورده شده است که دانش‌آموزان می‌توانند از آن‌ها در پاسخ‌دادن به برخی سؤالات و تمرین‌های این  استفاده نمایند.

آن‌چه در این  می‌خوانید:

ارائه‌ي  كامل در هر فصل

ارائه‌ي سؤالات متنوع به صورت فصل به فصل

ارائه‌ي نمونه ‌هاي ميان نوبت، نوبت اول و پاياني

برای خواندن توضیحات کامل این  و خرید تلفنی و یا  و یا   رياضي چهارم كلاغ سپید روی آیکن زیر کلیک کنید.

خرید اینترنتی و خرید پستی کتاب رياضي چهارم كلاغ سپید کتاب رياضي چهارم كلاغ سپید کتاب رياضي چهارم ابتدایی انتشارات كلاغ سپید و   رياضي چهارم كلاغ سپید

راستی ما نظرات شمارو میخونیم و واسمون مهم که چه کتابی از نظر شما بهتره و دوست داریم نظرات شمارو واسه معرفی بدونیم به ما کمک کنید و پایین همین صفحه نظر خودتونو برامون بنویسید.منتظریم!
 مهم: اگه توی  مردد هستید و نمی دونید کدوم کتاب بهتره یا نظرات بقیه رو درباره ی این کتاب همین پایین بخونید یا به  رایگان ما زنگ بزنید.
های بیشتر و  رایگان کتاب به سایت ما “فروشگاه اینترنتی شفق” مراجعه کنید یا تلفنی کتاب مورد نظر خود را به ما سفارش دهید تا به قیمت پشت جلد کتاب و در اسرع وقت به دست شما برسد.
تلفن تماس : ۰۲۱۲۲۷۵۷۹۰۵
ارسال رایگان برای  تهران و ارسال پستی برای  سایر استان های کشور عزیزمان ایران.

 





:: برچسب‌ها: ریاضی , ریاضی کلاغ سپید , ریاضی چهارم ریاضی کلاغ سپید , دانلود ریاضی چهارم ریاضی کلاغ سپید , ریاضی چهارم ریاضی کلاغ سپید ,
:: بازدید از این مطلب : 85
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 6 بهمن 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: